Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Samsung Problemer efter opdatering.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Samsung Problemer efter opdatering.

Samsung Problemer efter opdatering. 12 år siden #3616

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Har du også en Samsung mobiltelefon?

Så skal du vide at der er kommet en software der er fejlbehæftet i Bluetooth delen. Telefonen kan ikke overfører alle kontakter og så kan modparten høre ikke dig, hvis du ringer op. nogle oplever det modsat Der kan de høre dig men du kan ikke høre dem.

Bluetooth er en international standard. Men desværre er dette ikke noget de forskellige leverandører af terminaler (Mobiltelefoner) tager særligt seriøst.

Det betyder at de der har købt deres telefoner kommer ud for en masse problemer, som dem der er beskrevet ovenfor.

Der er desværre ikke noget at gøre ved det, andet end at vente på at der kommer en fejlrettet software til telefonen. Det skyldes ikke det monterede Bluetooth system i bilen. Det gør kun det som telefonen giver adgang til, eller beder det fastmonterede system om.

Her ville det være super om der sidder en derude der har en Samsung telefon, som har koblet den til sit BMW Bluetooth i bilen, kom på banen og fortalte om han havde oplevet nogle problemer med sin Bluetooth løsning sammen med en Samsung telefon.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år siden af kenn.

Sv: Samsung Problemer efter opdatering. 12 år siden #3617

• Nik
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej,

Jeg har en Samsung Galaxy S4 Active med android 4.2.2.
Jeg har ikke omtalte problemer, så det må være en bestemt model eller release af android som har problemet.

//Nik
BMW 545I E60

Sv: Samsung Problemer efter opdatering. 12 år siden #3620

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Nik.

Problemet kan også være at man hos Samsung ikke har lavet deres nye frigivet software, kombetibel med Bluetooth version 1.0 1.2 / 1.4 men kun til version 2.0 og frem.

SÃ¥ er der faktisk ret mange med efter / fastmonteret Bluetooth systemer der et problem.

Der er ihvertfald ikke noget problem med den BMW Combox du har fået monteret i din BMW, for den var klar og tydelig da vi talte sammen.

Det er seriøs frusterende at få en ny downloadet software på sin mobiltelefon, og så er der pludselig noget som ikke virker mere, Dette gælder ikke kun Samsung, Det gælder også for Apple.

Der er det efter version 7.0 ikke muligt at se sine SMS beskeder mere på et BMW CIC system mere, hvis man har en IPhone.. Men det er småting i forhold til at man ikke kan bruge sit Bluetooth håndfri i bilen..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år siden af kenn.

Sv: Samsung Problemer efter opdatering. 12 år siden #3626

• Nik
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn,

Jeg her lige dobbelt checket min integration og SMS virker fint hos mig.
SÃ¥ vi kan konkludere at Samsung Galaxy S4 active med android 4.2.2 virker som beskrevet i BMW integrationsmanualen.

Mvh
Nik
BMW 545I E60
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Samsung Problemer efter opdatering. 12 år siden #3629

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Min Samsung galaxy s3 virker som den skal med min e91'er
Sidste redigering: 12 år siden af please.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder