Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Turen i min "ny" 520dA
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Turen i min "ny" 520dA

Turen i min "ny" 520dA 14 år siden #389

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Efter lang tids venten på at SKAT fik afgiftsbestemt min "ny" BMW 520dA så fik jeg endelig betalt afgiften og fik sat pladerne på bilen.

Weekenden "Lørdag" blev brugt på at tage ture i bilen og sikke en fed oplevelse. Lyden et Logic7 system er uovertruffen, køreoplevelsen er i den grad i en klasse for sig... Sikke en bil. På ønskelisten står der en ny komfort kabine... Men det må komme hen ad vejen.

Jeg kan på det varmeste anbefale denne model BMW, ligesom alle andre BMWér så er det de fedeste køremaskiner.

Tak til Kenn for en super fin klargøring, thumbs up. Garageplads blev stillet til rådighed så det var på tide den kom ud i det fri og fik gjort plads til lidt flere bilprojekter hos mobilteknik.dk

Vi ses snart igen, det er 100% sikkert... indtil da..

BMWroummm

/S

ps. billeder kommer senere.

Sv: Turen i min "ny" 520dA 14 år siden #404

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej S

Jeg er spændt på at høre hvordan det går med oplevelsen af at have fået din flotte bil ud at køre på gaden. Det bliver hyggeligt når vi skal have det sidste monteret i bilen,

SÃ¥ god tur.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Turen i min "ny" 520dA 14 år siden #406

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Den kører som en drøm, lyden er perfekt og alt er som det skal være. Yes, jeg ser rigtig meget frem til at få de sidste detaljer på plads...

Jeg har ikke lige fundet billederne, stormvejr og grene og blade var ikke det som pyntede mest Det kan være billederne trækker lidt ud.....

Sv: Turen i min "ny" 520dA 13 år, 11 måneder siden #476

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hvad betyder "A" i modelbetegnelsen?

Mvh
Peter

Sv: Turen i min "ny" 520dA 13 år, 11 måneder siden #478

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Peter

Super at se dig tilbage A står for Automatisk Gearkasse.

Godt nytår.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.32 sekunder