Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3937

• irvi23
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Nuggi
Var det meget besværligt med at skifte rense egr osv. da min også har (rap lyden)?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3938

• Nuggi
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Bmw E93 325i (3,0) aut. 2007 Cab.
Bmw E61 525D Aut. Touring 10/2006
Sidste redigering: 12 år siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: irvi23

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3939

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Nu inden der bliver kastet rundt med links, til andre sider på nettet, Så læs lige de forumregler der er gældende herinde.
Dette forum er IKKE et gør det selv forum. men BMW snak brugere imellem.

Så ønsker man at komme med gør det selv links, så send det som PM.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3974

• Nuggi
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Fik skiftet kontakten til åbning af bagrude idag.
Det var noget være møg da det var groet helt sammen og ruden ikke kunne åbnes.
Men det lykkedes og nu er der en fejl mindre at tænke over

Så skal jeg bare lige finde ud af hvorfor sædevarmen brænder hul i sædet
image_2014-03-03-2.jpg
Bmw E93 325i (3,0) aut. 2007 Cab.
Bmw E61 525D Aut. Touring 10/2006

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3978

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Lars

Tillad mig at spørge hvad din forventning er til at stille det samme spørgsmål på ikke mindre end 3 forskellige forumer samtidig ?

Kan se at du har fået konstruktiv svar på et af dem allerede inden du igen stiller det samme spørgsmål en gang til på dette forum , for mig at se/læse virker det som om du alligevel ikke har tiltro til de svar du får , er det rigtig opfattet ? , i så fald undre det mig at du ikke kontakter et aut. BMW værksted direkte med dit problem/defekt.

Nu kan dette desværre nemt opfattes som et "surt" opstød , det er det ikke , men jeg ser denne form for forum "hopperi" som spild af de folks tid som prøver at besvare seriøst på spørgsmål stillet til det konkrete forums medlemmer , personligt mener jeg at man i det mindste bør afvente og læse/efterprøve de svar der måtte komme på det pågældende forum inden man rundkaster de/det samme spørgsmål til højre og venstre.

Vil derudover mene at det problem/defekt du stiller spørgsmål om næsten giver sig selv , nemlig at der er en kortslutning i dit sædes varmelegme , hvorfor den rigtige løsning vil være at skifte det pågældende sædes betræk med et nyt ( ved org. sædevarme er disse varmelegmer jo syet sammen med betrækket ) bestilt ud fra bilens stel-nr. , så får men et der passer 100%. ( farve/mønster/læder, kombination mv. )

Håber du ( og andre ) vil læse dette indlæg med positive øjne , da jeg vil mene at en vis forum etik fremmer kvaliteten af de svar man får , dette i stedet for at folk/medlemmer af de forskellige forumer når til det punkt at de ikke "gider" bruge tid på at dele deres viden , da spørgsmålet jo nok alligevel besvares andetsteds, så hvorfor bruge tid på dette her , det vil i sidste ende udhule de forskellige forumers værdi.

NB. Nu skal dette absolut ikke afholde dig eller andre fra at stille spørgsmål her på forum , men hav lidt tålmodighed , sommetider kan der gå nogen timer inden der måske kommer et svar

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 12 år siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3979

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Med fare for at lyde som et ekko, troede jeg at jeg var den eneste der sad med den fornemmelse. En af de ting der skal gøre et forum brugbart er at de spørgsmål man som tilmeldt bruger har også, bliver besvaret. Men nogen gange kræver det lidt tid, enten for at undersøge eller ganske enkelt fordi man ikke lige kender svaret.

Når nu man har taget hul på bylden får jeg til tider mails der fortæller mig at det er latterligt at man ikke må lægge links ind i trådene, når nu det kan hjælpe andre. Det vil jeg meget gerne svare på. Når der er lagt et links ind i en tråd, sker det at den side som man henviser til opdatere eller ændre sidestruktur og så virker linket ikke mere. Hvem skal så sidde og ændre dette? For jeg har endnu ikke mødt en der tilbød og sidde at bruge timer på dette. Men link der flyder i trådende som ikke virker, får folk til at lade være med at bruge forummet, for hvem gider slæbe mælkekartoner hjem fra supermarkedet, når kartonen viser sig at være tom?

Så NEJ det har intet at gøre med at Mobilteknik A/S er bange for at miste noget., men er det i grunden så slemt at vi som virksomhed tilbyder et forum, men så samtidigt forlanger eller forventer af vores brugere at de er seriøse, og betragter den tid som alle som svarer herinde bruger, som en flot gestus. For vi kunne i grunden være fuldstændig ligeglad, for de moderatore der er herinde har alle de kontakter og den vej, til at finde løsningen på deres egne problemer.

Jeg må lige komme med en utrolig men ganske sand historie fra det virkelige liv. Jeg camperede for en del år siden. Der var nogle medcampister som ville skabe lidt socialt samvær for alle de andre og tilbyd at man kunne spille fælles banko for den nette sum af kr. 75. Det synes mange var en super god ide. Der blev lejet telt og stole og så var der selvfølgelig præmier. Det kører en sæson og i slutningen af næste sæson er der en der rejser sig og gerne vil have ordet. Han synes at det er dyrt at der skal betales kr. 75 hvergang der skal spilles banko, for det må da give et godt overskud.

Nu lå det sådan at det at leje et telt og stole faktisk tog alle de penge der var blevet betalt for at man kunne spille med. Præmierne var nogen som dem som stod for at afholde dette bankospil, havde skaffet. De havde brugt deres fritid på at samle ind. De havde også selv smidt lidt i kassen når det ikke helt løb rundt. Opsætningen og nedtagningen af telt og stole, stod de også for. De brugte en masse tid for at skabe et fælleskab og alle var stort set fuldstændig ligeglade. FOR DE TJENTE JO PÅ DET…

I dag er der ikke nogen der afholder bankospil for de andre.. Jeg håber for dem der stod for bankospillet at de er blevet færdige med at rydde op efter dem som betalte 75. kr. for de skred bare bagefter.

Men herinde er der folk der bruger tid på at svare og lede efter løsningen på vores spørgsmål og problemer med vores BMW. Hvorfor dog? Jo vi er nørder og hygger os med at hjælpe. Det er en hygge som dig som læser med skulle prøve. Vi har ganske få der svarer, men rigtigt rigtig mange der kikker med…
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Deljeh
Tid til at oprette siden: 0.58 sekunder