Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #3217

Hej
Har fået vinter dæk på og fået partikelfilter renset nye skiver og klodser på i for og ny forrude pga. Stort stenslag lige i synsvinklen i føre sidden og nye vindusvisker.
SÃ¥ nu er den vinter klar .

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #3219

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Vinterdæk tid. Valget faldt på Nokian WRD3. God komfort, ingen larm. Bliver spændende at teste grip når det bliver glat
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #3220

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
E61'eren var et smut i Hamborg i går.. Positiv erfaringen var igen at det er en en ultra rar, hurtig og komfortabel bil på lang tur.. Elsker det manuelle gear når trafikken bliver åben igen

Negativt er at det altså er for stor en bil i Hamborg's trafikmylder.. København er ingen ting i forhold

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #3223

Hej
Har lige et input vdr. Vinterdæk jeg har rigtig gode erfaringer med goodyear vinterdæk kørte omkring 60000 km på sidste hold sidste vinter og de køre bare fantastisk ingen larm virker optimalt til de næsten er slidt ned så kan varm anbefales har lige fået nogen på igen
Vh. Henrik

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #3289

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Super at læse i får kørt og serviceret jeres fine biler.

Fredag morgen står den på vinterdæk, det bliver i den grad fantastisk at få noget komfort tilbage i bilen. Lørdag morgen går turen til Hamburg hvor den står på bådudstilling sammen med min far.( Skulle min kone med giver det bare en utrolig støj fra passagersædet.)

Så det bliver en optur af få givet bilen en over nakken, så den kan få lidt luft under vingerne og renset partikelfilteret...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #3292

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg har fået sat vinterdæk på. Det krævede en udskiftning af gummiet, for de var gået hen og blevet 6 år, og ikke meget mønster.

jeg har valgt Conti dæk, da jeg har gode erfaringer med dem. Jeg må sige at komme over på 16" dam det er lækkert.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder