Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

min BMW 530d (M5)
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: min BMW 530d (M5)

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1767

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej

Det er super fint at i drøfter jeres fine biler, og det er spændende læsning for alle os andre også. Men spørgsmål omkring hvilken forhandler og hvad de kan, skal i klare som beskrevet nedenfor.

Send mig en privat besked. SÃ¥ skal jeg oplyse dig om hvem der har lavet dette.
Forhandler navn. Fjernet da det er imod forum reglerne på forummet.

www.mobilteknik.dk/forum/regler
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1769

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu har jeg på et tidspunkt også selv leget med tanken om at få 2 udstødninger på bilen. Men gik væk fra det igen, da de originale BMW M5 potter fylder så meget, at man skulle skære ud i bunden af bilen for at få dem monteret.

Det lyder som om du har fundet en god løsning på at få 2 rør på bilen, så næste gang du kommer forbi værkstedet. Må du lige sætte 10 minutter af så jeg kan køre med en tur, og høre hvordan det lyder inde i bilen. For kan det laves, så det ikke kræver man skærer i bunden af bilen, kunne jeg godt være fristet til at få dem på monteret på min egen også.

Da jeg har elektrisk træk på bilen, kan jeg ikke få de M kofangere på som du har på din, så skal også lige have undersøgt om man kan få min model af bagkofanger med 2 udstødningsrør.

Men det ser super smart ud på bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1770

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn .
Jeg kan måske komme forbi mandag efter kl 3. Ved ikk lige hva tid du har åbent til . Men så kan vi evt. Lige køre en tur så du kan høre det .

Ang. Træk så vil jeg bare sige at jeg også har træk på min . Men har aldrig brugt det, så derfor valgte jeg at montere det lille plastik stykke der skal sidde inde i bag kofangeren så man ikk kan se reservehjuls brønden .
Hvis du har M tec bagkofangeren kan du godt få dobbel udstødning på , det kræver bare at du skifter diffuseren der sidder i kofangeren .

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1781

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Surt jeg ikke var på værkstedet, da du kikkede forbi men tak for forsøget og ikke mindst besøget. Som aftalt finder vi en dag hvor jeg kommer ud og hører dine udstødninger.

Så kan vi samtidigt kikke på det du skal have kodet på bilen.

Med hensyn til mit fuld elektriske BMW anhængertræk, så skal der tilpasses en kofanger med 2 afgangsrør og plads til anhængertrækket, for det er skyld i mange og selvom det ikke er tit det bliver brugt, så ville jeg ikke undvære det.
Jeg kommer også til at finde mig en komplet udstødning, da jeg vil have muligheden for at kunne lave bilen standard igen.

Mit projekt Brian udstødning kræver følgende.

Bagkofanger med plads til 2 bagpotter og mit elektriske anhængertræk.
Komplet udstødning fra partikelfilter og bagud.
Diverse rør og rørhale der er magen til den der sidder på bilen nu.

Sidste gang jeg kikkede på dette projekt udstødning, skulle der klippes i bunden af bilen, og det kommer ALDRIG til at ske. og så er det vigtigt for mig at det der ud som om det var lavet fra BMW fabrikken, og bare bliver ved med at virke og ikke bliver utæt...

Bliver spændende at se din løsning.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1783

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
hej Kenn.

ja det var søreme ærgerligt du ikk var der.
tror ikke du behøver at skære i bunden, det har jeg ikk gjort i hvert fald.
hvis du har lift på dit værksted kan vi løfte din bil op og evt. se nede under den, og det samme kan vi gøre med min hvis du vil, så kan du få et indblik af hvor meget jeg har skåret af det originale, for at få det nye på.

så hvis du beslutter dig for at lave det samme system som mit, og hvis du kan (pga. kofangeren)så er det et kig værd, for så kan du bare skære hele den originale udsatødning af, så den er lige til at klaske på igen hvis det nu er du vil det .

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 9 måneder siden #1910

Hej
Ser rigtig godt ud det du har lavet.
Hvis i finder ud af noget med Kenn Bmw for hans er en türingen ?
Ville jeg gerne høre mere om i finder ud af om det kan laves jeg har
Selv en 530 xd türingen dog kun med org kofanger men. Vil gerne på et
Tidspunkt have m. Kit på
Vh. Henrik
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder