Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Nye sommerdæk
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Nye sommerdæk

Nye sommerdæk 11 år, 8 måneder siden #4112

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Så blev det tid til at få sommerskoene på, og de kedelige plastickapsler er igen pakket ned.

I forbindelse med skiftet bemærkede jeg, at jeg nok skal til at overveje nye sommerdæk (i løbet af et par måneder) - og kunne i den forbindelse godt tænke mig at høre et par af de erfarne herrers erfaringer/præferencer.

En af mine bekendte har netop skiftet på sin 325ix - og fravalgte RFT for at få lidt mere komfort - men jeg kan egentlig godt lide trygheden i, at man kan trille videre selv om uheldet skulle være ude. Hvad kører I med?

Goes without saying, at jeg ikke skal have et eller andet kinamærke på bilen - men et dæk, hvor jeg ikke er i tvivl om gode køreegenskaber og holdbarhed.
E91 - 320d aut.

Sv: Nye sommerdæk 11 år, 8 måneder siden #4113

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Jeg har lige fået skiftet til sommerhjul og skulle lige præcis også selv ha' nye dæk på. Det endte med Conti SportContact 5, 225/40/18 forrest og 255/35/18 på bagakslen.

Indtil videre er jeg ganske godt tilfreds
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: Deljeh

Sv: Nye sommerdæk 11 år, 8 måneder siden #4114

• iDahm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har også altid været meget tilfred med Conti. De gør det rigtig godt.
BMW 523i Aut. F10

Nye sommerdæk 11 år, 7 måneder siden #4123

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Conti går man ikke skævt af. Ellers har jeg tidligere haft stor glæde af Bridgestone Potenza på min gamle e46.
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d

Sv: Nye sommerdæk 11 år, 7 måneder siden #4125

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
JEP Conti er bare dækket til vores bimmer...

køre selv på 19" og de lammer næsten mindre end mine vinter dæk:-)

KAP

Sv: Nye sommerdæk 11 år, 7 måneder siden #4199

• Sanel77
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Har lige skiftet fra bridgestone rft til goodyear eagle f1 asymmetric 2 og skal aldrig mere har run flat tire på min bil, der er så meget mere komfort og bilen er meget stile og behageligt at køre og kørsel nu i kbh med de veje som er i dag passer slet ikke til så hård dæk. På en racebane vil jeg meget gerne beholde dem på.
Og i regn vejr klister "goodyear" sig meget bedre til vejen selv om der er kun +10 grader udenfor, med bridgestone skule jeg over +16 grader for at køre på samme måde.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Deljeh
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.03 sekunder