Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW sliddele (bremser)på tilbud.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW sliddele (bremser)på tilbud.

BMW sliddele (bremser)på tilbud. 12 år, 9 måneder siden #2073

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW sliddele (bremser)på tilbud.

Jeg fik et brev i dag med tilbud på originale BMW skiver til følgende BMW modeller.

BMW E46 E39 E60 E65 som fortalte at man havde sat priserne ned på originale BMW bremseskiver. Og det kunne være rigtigt smart om man startede med at tilbyde os med de lidt ældre BMW modeller nogle tilbudspriser på originale BMW dele.

Tager man udgangspunkt i min BMW E61 årgang 2005 som er en 535D koster det kr. 8 000 pr. aksel at få lavet bremser. Så det vil sige at bad man dem om at lave komplet bremser for og bag skulle man slippe omkring kr. 16 000 det er da tyveri ved højlys dag. Mere fordi jeg ikke kan se hvad jeg har fået for mine penge, da det (kun) er en sliddel. Og så er det kun jern og ikke guld det er lavet af.

Man har lavet det samme med rigtig mange andre bilmærker og selvfølgelig skal man da også lave det til vores BMW er for alle vil gerne købe originale dele, men ikke betale 5 gange prisen. Det afholder i hvert fald mange BMW ejere fra, blot at skifte bare på formodning, for man venter til sidste øjeblik. Og det er da synd og ærgerligt. ikke mindst set i lyset af vi betaler for 3 biler hvergang vi køber en i Danmark.

Alle ved at man betaler for den kvalitet som BMW har og tilbyder, og det gør man også gerne. Det skal bare være med rimelighed.

Jeg ville personligt rive mig i tøjet, når tiden kom til at skifte bremser på bilen, men jeg ville ALDRIG købe andet end originale BMW dele til min BMW. for min BMW er en BMW fordi den er lavet af originale BMW dele og det bliver den ved med.

Jeg kan måske også bedre have den holdning da mit kørselsmønster er rimeligt småt og lille, for jeg når ikke at køre ret mange kilometer om året i min bil. Så måske en der kører meget og derfor har et andet behov for service dele, har en anden holdning?.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW sliddele (bremser)på tilbud. 12 år, 9 måneder siden #2092

hej
Kan kun anbefale at køre på org. dele til BMW.
Det køre bedre og længere og i min opfattelse også bedre dvs. bedre respons ved bremsning føles bedre hele vejen til de er slidt op.
Den fornemmelse havde jeg ikke ved uoriginale bremse dele prøvede det en gang og gør det aldrig mere.
Vh. Henrik

Sv: BMW sliddele (bremser)på tilbud. 12 år, 9 måneder siden #2102

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik.

I mit tilfælde ville jeg ALDRIG nogensinde sætte eller montere noget Uoriginalt på min BMW’s drivline. Selv mine pærer og viskere er originalt BMW.

Hvad andre gør, er deres sag, men min BMW er min hobby og passion. Og for at kunne beholde de køreegenskaber som min BMW har fra BMW fabrikken, så kræver den bare de originale BMW dele.

Men nu var dette indlæg ikke et spørgsmål om at bruge originale BMW dele eller Uoriginale dele. For den tråd finder du her. www.mobilteknik.dk/forum/20-bmw-snak/968...-uoriginale-bmw-dele

Men er helt på linje med dig i din opfattelse.

Sv: BMW sliddele (bremser)på tilbud. 12 år, 9 måneder siden #2112

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Kenn, Er det en general kampagne du har fået eller er det for særligt gode kunder?

BMW har introduceret noget de kalder Valueline - er det det?

Sv: BMW sliddele (bremser)på tilbud. 12 år, 9 måneder siden #2114

• jacobniell
Kunne også godt tænke mig at vide om ikke også man kunne få bremsedele til E8X og E9X erne?

Sv: BMW sliddele (bremser)på tilbud. 12 år, 9 måneder siden #2116

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu kom der er brev ind af døren forleden dag fra en forhandler. Med tilbud på de nævnte bremsedele til de beskrevet BMW modeller.

men jeg undersøger da lige i morgen om det kun var til forhandlere, men så må i jo sende mig en PM på det vi skal undersøge prisen på.

Men troede det gjaldt alle BMW ejere, det var derfor jeg skrev det herinde, for det var da på tide at man kom med en kampagne til BMW også.

I hører nærmere når jeg har undersøgt det.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 1.17 sekunder