Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

SÃ¥ kom der ny snap in adaptor til Iphone 5...
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: SÃ¥ kom der ny snap in adaptor til Iphone 5...

Så kom der ny snap in adaptor til Iphone 5... 12 år, 9 måneder siden #2072

• jacobniell
Lidt noget underligt de laver en media adapter som ikke kan overføre video???

Link fjernet

ADMIN.

Jacob dette er en super god information men hvorfor vælge at smide et link en på siden og ikke lave en rigtig beskrivelse herinde?

Der skal ikke laves et forum her med fremmede link, for hvad er så grunden til at vi har dette Danske forum her.?

Jeg har lavet indlægget herinde som du burde have lavet det.

SÃ¥ kom den nye IPhone 5 holder til BMW CIC Media Navigation.

IPHONE_5_SNAP_IN_ADAPTER.1.jpg

Der er forskellige meninger om den kan afspille video filer, men det lyder fra flere sider at Apple har lukket for den Video udgang som man skal bruge for at kunne streame videoer på den nye IPhone 5

Kenn
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: Så kom der ny snap in adaptor til Iphone 5... 12 år, 9 måneder siden #2074

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Sad også og kiggede på den tidligere i dag. Rygterne vil vide at det ikke er den endelige model, men et forstudie til det Østrigske marked. Det skulle også "bare" være en ombygget iPhone4/4S adapter, endda uden blæser. Fandt et par billeder (kan ikke finde dem lige nu... ) der understøtter det. Her kan man tydeligt se at det er en 30-pin-Lightning adapter der er bygget ind i enheden.... Tror desværre vi kommer til at vente en rum tid endnu, inden den rigtige model dukker op!?
i3 REx 2014

Sv: Så kom der ny snap in adaptor til Iphone 5... 12 år, 9 måneder siden #2075

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har faktisk en på vej hjem. for at teste denne nye IPhone 5 Media holder.

IPHONE_5_SNAP_IN_BMW_CIC_2.jpg

Leverandøren sendte mig billeder af den da jeg spurgte om det blot var med et fordeler stik fra gammelt stik til nyt.

som det ses her på et billede jeg har lånt, er det med det nye type stik, men som skrevet er der forskellige meninger om der kan trækkes video ud på den.

Men mere om dette når den er på værkstedet til test.

Henvisnings link i indlæg.

Når man lavet et indlæg og kun smider et link til en anden webside, kommer vi hurtig ud for at linket ikke mere virker. Og så er det total tidsspilde at kikke forbi for så gider man ikke bruge forummet mere. Derfor SKAL man lave indlægget herinde fuld og ikke blot smide et link til en anden side. Jeg har ikke den fornødne tid eller hukommelse til at holde øje med om de forskellige link virker. Det har trådstarter heller ikke, så derfor skal vi ikke have det på forummet.

Det samme gælder svar som brug Google for hvad er så ideen med at have et forum? Absolut ingen, og det er ikke det som er tiltænkt med dette forum.

Så spændende indlæg nyheder og ting du finder vigtigt er meget velkommen herinde, og er med til at gøre vores forum spændene, men henvisnings link til andre sider er bare ikke brugbare. For ofte er de ikke engang Danske.

SÃ¥ derfor.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Så kom der ny snap in adaptor til Iphone 5... 12 år, 9 måneder siden #2088

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Bliver spændende at se den adapter du har på vej, Kenn. Grunden til min skepsis stammer blandt andet fra vedhæftede billede, som jeg har fundet på en (velrenommeret) webshop af originalt BMW udstyr:

snapinip5.JPG

Her kan man se at der er monteret en Apple 30pin-lightning adapter som en del af snap-in adapteren. Det giver i og for sig mening, da der er meget mere elektronik i disse adapterer end man lige skulle tro, men det er IMHO ikke den mest elegante løsning. Tænker også at der burde være blæser indbygget!?
i3 REx 2014
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.18 sekunder