Kære forum brugere
Jeg oplever desværre til stadighed at folk kontakter mig med forskellige tekniske spørgsmål , og det både via PM på forumet her ( og andre forumer ) , men også direkte på min private E-mail adresse , og det uden at præsentere sig eller på nogen måde oplyse hvem de er eller hvor de kommer fra ( by/landsdel ).
At man ikke oplyser sit navn etc. finder jeg uhøfligt , vi kender jo oftest ikke hinanden på forhånd , og for mig personligt er det en naturlig måde at indlede en korrespondance på , nemlig at man oplyser hvem man er når man optager en direkte kontakt og i hvilket ærinde man optager kontakten , at jeg har denne tilgang til emnet skyldes muligvis "års-tallet" på min dåbsattest
Derfor er der sikkert nogen ( en del desværre ) der har oplevet ikke at få et svar ( tilbagemelding ) på deres henvendelse/r , men jeg vælger altså konsekvent ikke at svare på disse , og det er altså begrundet i ovenstående , så ikke af ond vilje eller slendrian men affødt af en nøje velovervejet beslutning.
At nogen måtte finde min indstilling gammeldags er helt i orden med mig , men nu ved I så hvorfor et svar evt. måtte udeblive
Mvh.
BenAnd