Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Test af Night vision på Audi / Mercedes / BMW
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Test af Night vision på Audi / Mercedes / BMW

Test af Night vision på Audi / Mercedes / BMW 12 år, 12 måneder siden #1581

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Test af Night vision på Audi / Mercedes / BMW

Nu har vi talt en del om muligheden for at få monteret et Night Vision kamera på sin BMW som eftermontering, og udover det er rasende dyrt er det måske slet ikke noget der er så brugbart som man går og tror. Her kan man se en test af Night Vision kameraer på Audi og Mercedes og så selvfølgelig på en BMW.

En af de få BMW E61 ejere som har dette Night Vision monteret i sin bil, fortalte mig at han havde slået det til og ret hurtigt synes det var kedeligt at kikke på et gråt billede.. Han mente faktisk at det var en ret tam ting at have monteret i sin BMW efter at have prøvet det..

Jeg synes nu det kunne være meget sjovt at få monteret også, men det bliver ikke en ting som jeg vil ofre over kr. 30 000 på, for med den sum penge, kan jeg få en masse andet rigtigt lækkert BMW udstyr som man ville få meget mere daglig brugsglæde af.

Hvad synes du? Og har du selv prøvet at køre i en bil hvor dette har været monteret, dette Nigth Vision..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 12 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.12 sekunder