Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mobilteknik rykker til nyt værksted.
(0 viser) 
Beskeder og nyt fra Mobilteknik

EMNE: Mobilteknik rykker til nyt værksted.

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 12 år, 11 måneder siden #1587

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Per og jer andre der kikker forbi.

Lad mig starte med at indrømme at denne flytning har væren en sej omgang, men heldigvis har jeg haft nogle helt fantastiske hjælpere til at give en hånd. Deriblandt Per som også har været en stor hjælp så tak for det.

Min udlejer i Glostrup som er Dansk Avistryk har været meget large med at give mig tid, da de godt kunne se at det ikke var en nem opgave at flytte 440 Kvm. I nogle lokaler som skulle sættes i stand inden man kunne rykke alle de ting man har på alle de Kvm.

Men efterhånden er der så småt ved at komme styr på det, og da jeg som tidligere nævnt har en del arbejde som venter på værkstedet, må jeg forsætte ind imellem de opgaver som er booket ind. Min far er også en stor hjælp og montere på livet løs af kontakter og lamper.

Der kommer flere billeder senere så man kan se forskellen på før og efter, og tro mig der er lavet en del. Men først skal vi have taget hul på et nyt år, så herfra skal også gives et ønske om at i må få et helt fantastisk godt nytår, for det vil jeg.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 12 år, 11 måneder siden #1588

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu er vi ved at være så langt at vi kan komme i gang med at lave lidt igen, det sidste der mangler for at vi kan komme i gang er at den nye ALU port bliver monteret. Den bliver monteret i morgen og i starten af næste uge skulle vi gerne få monteret vores firmanavn på bygningen og ud imod vejen.

De første kunder har allerede fundet os så det er ikke umuligt men det bliver dog noget nemmere når man kan se vi ligger her med skilte.

Mobilteknik_Brombr_.10Medium.JPG

Det første man gør om morgen på denne årstid er at tænde op i brændeovnen og så tager det ikke mange minutter så er der dejligt varmt på værkstedet. Det er vigtigt at der bliver godt varmt på værkstedet da det er meget nemmere at undgå der er nogle klips der knækker eller plasticdele på bilen.

Mobilteknik_Brombr_.11Medium.JPG

Det ser nu også ganske hyggeligt ud, og som det ses er der ved at blive monteret lader på vægen så det bare er at køre bilen frem og sætte den til.

Mobilteknik_Brombr_.12Medium.JPG

Her ses den port (hvis man kan kalde den det) da det er døre som skal åbnes, der sidder monteret på værkstedet nu. Men der er bestilt et firma der kommer og skærer et større hul i væggen, da den nye port er større end de 2,85 meter som den viste dør er.

Mobilteknik_Brombr_.13Medium.JPG

Det bliver nu nemmere at få lagt tingene på plads når den nye port er monteret, da der kommer en ny port styring til at åbne og lukke porten op og ned. Der bliver arbejdet lidt på den tyveriskade som står på værkstedet og her er der monteret ny CIC controller i en ny midterkonsol.

Mobilteknik_Brombr_.14Medium.JPG

Lyset som er monteret på værkstedet et det samme som man bruger på en operationsstue, og det er en del nemmere at se ledningsfarver og generelt hvad man laver.

Mobilteknik_Brombr_.15Medium.JPG

Der er som nævnt 2 pladser på værkstedet og den ene skal bruges til at kode CIC og opdatere ny software på bilerne, og derfor monteres der lader og stik med back up, så man ikke mister noget hvis strømmen pludselig skulle forsvinde.

Mobilteknik_Brombr_.16Medium.JPG

Der mangler meget endnu på værkstedet, men efterhånden kan man fornemme hvad det ender med, og en ting der er meget vigtigt er at der er pineligt rent og lækkert, og som det ses blev gulvet rigtig godt og nemt at holde rent.

Mobilteknik_Brombr_.17Medium.JPG

Køkkenet er der også så småt ved at være styr på der mangler dog alle finesser men kaffemaskinen er kommet op på en piedestal og har fået rummes fornemmeste placering. Så skulle nogen få lyst til at kikke forbi er der i hvert fald frisk kaffe..

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 12 år, 11 måneder siden #1595

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Ser lekkert ut, Kenn. Jeg gleder meg til å stikke innom en tur!

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 12 år, 11 måneder siden #1598

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så blev den nye elektriske port monteret på værkstedet. Og nu begynder der så småt at komme styr på tingene. De første kundemonteringer er klaret og sørme om der ikke kom fornemt og hyggeligt besøg i dag som det kan ses på billedet nedenfor.

Mobilteknik_Jaguar.1Medium.JPG

Det bliver rigtigt godt og jeg ser frem til at holde åbent hus, når det bliver lidt varmere i vejret.

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 12 år, 10 måneder siden #1656

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu er hverdagen så små begyndt at melde sig, småt er nok et meget godt ord her, for det kræver lidt planlægning når der skal køres biler ind på det nye værksted. Men hvor det fantastisk at have mulighed for at kundebiler kan holde lige uden for døren.

Vrksted_Hvidovre_Plads.1Medium.JPG

Der er mulighed for at der kan holde 2 biler på inde på værkstedet af gangen. Nu er det et stykke tid siden jeg har lavet andet end BMW og se lige den Volvo XC 70 der er kommet ind på værkstedet her.

Vrksted_Hvidovre_Plads.2Medium.JPG

Den er altså slet ikke så ringe, og med det sorte læder og Alu er den faktisk rigtig flot.

Vrksted_Hvidovre_Plads.3Medium.JPG

Det ser næsten ud som om at dem der har udviklet denne model har været inde og sidde i en BMW.

Vrksted_Hvidovre_Plads.4Medium.JPG

Denne detalje er nu også ganske godt gennemtænkt.

Vrksted_Hvidovre_Plads.5Medium.JPG

Nu er det jo ikke en Volvo test så Back on Track. Nu er de nye skilte kommet på bygningen, Så skulle det være muligt at finde værkstedet.

Vrksted_Hvidovre_Plads.6Medium.JPG

Så mangler vi bare forårets kommen, så der kan laves parkeringspladser og en masse detaljer udenfor.

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 12 år, 10 måneder siden #1657

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn

Tak for snakken idag. Dejligt at møde en der går op i sit arbejde.

I øvrigt er det et rigtigt flot sted du har fået dig.

/Palle (Sort 120d)
Tid til at oprette siden: 0.67 sekunder