Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen
(0 viser) 
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen

Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen 13 år, 10 måneder siden #572

• EL24
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Har en E61 fra 9/08, altså en LCI model, med de nye lygter osv. Min vogn har alm. kedelige halogenlygter :o(

Jeg har flere steder på nettet set at man kan få forskellige LED sæt til bilens angeleyes, men det tyder på at der er forskel på bilernes lygte-opbygning før og efter LCI modellen.

Jeg har netop, med megen møje og besvær, haft min ene forlygte af, for at se hvilken pære, der lyste ringene op. Fandt en underlig kegleformet fatning, men kunne på ingen måde løsne den fra lygtehuset. Har nu moteret lygten igen, og er sgu lidt i tvivl om hvad næste skridt skal være.

Er her nogen som kender til en løsning til LED-blus på ringene på en LCI, alternativt kender en som klare opgaven nær Århus?

MVH

Martin

Sv: Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen 13 år, 10 måneder siden #573

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Martin

Vi skal have BenAnd til at svare på dit spørgsmål men det er ihvertfald H10 pærer der skal monteres i forlygterne.

BenAnd holder til i Ringkøbning så du skal ikke over vandet får at få det løst

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen 13 år, 10 måneder siden #574

• EL24
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Tak for svar. Når jeg kigger på skiltet/klistermærket oven på lygten står der at der skal bruges H7 og H10. Kan se at H7 er i nær- og fjernlys. H10 er måske nede i tågelygterne?

Kan dog ikke se H3 på listen, men man skifter måske normalt aldrig disse pærer :o)

MVH

Martin

Sv: Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen 13 år, 10 måneder siden #575

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

H7 er til nær/fjernlys , H10 til lysringene som jeg kan læse det ud af BMW ETK , der er ingen H3 i en Halogen forlygte på en LCI model , den bruges kun på Bi-Xenon LCI forlygter med AHL , og det til cornerringlight.

Mvh.
BenAnd

Sv: Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen 13 år, 10 måneder siden #576

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Som det kan ses har jeg rettet mit indlæg for jeg troede åbenbart også forkert, så kan jeg bedre forstå det ikke er nemt.

Tak for info Mr.B

De BMW lygter jeg har haft på værkstedet er xenon lygter. så derfor har jeg rettet mit indlæg og istedet for H3 rettet til H10 som BMW ETK foreskriver.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: Angeleyes i E61 LCI m. alm. halogen 13 år, 10 måneder siden #577

• EL24
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej BenAnd

Hvad skal du have for at sætte LED-blus i E61 LCI'en med halogen lygter?

Bor i Ã…rhus...

MVH

Martin
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.52 sekunder