Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sidespejle vipper ved bakgear?
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sidespejle vipper ved bakgear?

Sidespejle vipper ved bakgear? 11 år, 7 måneder siden #4218

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hvordan får man det til at virke? Hvad skal bilen være udstyret med for at spejlene vipper ned når bilen sættes i bakgear?

Tak
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d

Sv: Sidespejle vipper ved bakgear? 11 år, 7 måneder siden #4219

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej GABA

Hvis du mener "Ab Werk" så kræver det at bilen er udstyret med førersæde/forsæder med memory , og derudover er det ikke "spejlene" der vipper ned og ind , men kun det højre der gør det

Mvh
BenAnd
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af BenAnd.

Sidespejle vipper ved bakgear? 11 år, 7 måneder siden #4220

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Skod. Det har min ik. Det er ellers super fedt:)
Tak for hurtigt svar.
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d

Sv: Sidespejle vipper ved bakgear? 11 år, 7 måneder siden #4221

• iDahm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Super fedt og super fedt. Jeg må tilstå at jeg blev træt af den funktion efter 2 dage. Jeg blev træt af at den gjorde det hver gang den kom i bakgear. Så nu slår jeg det til hvis jeg skal parkere ved en kantsten. Men i det daglige er det slået fra.
BMW 523i Aut. F10

Sv: Passagersidepejl tilter ikke ned mere? 10 år, 4 måneder siden #5343

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hejsa,

hvis du ikke har fået kodet noget for nylig eller opdateret SW, lyder det da som om at det er en mekanisk fejl

Var iøvrigt ikke klar over at knappen skulle stå i venstre-position, men så blev jeg også lidt klogere i dag

Iøvrigt skal tråden vist flyttes til anden del af forum. Når Kenn er tilbage ordner han nok den del

Mvh.

Thomas
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sidespejl i passagersiden tilter ikke mere....... 10 år, 4 måneder siden #5344

• labangag
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Mit sidespejl i passagersiden på min e61 (11/07) er holdt op med at tilte ned, når jeg har bilen i bakgear. Jer er klar over at spejlknappen i armlænet skal stå i venstreposition for at det virker. Det har virket indtil for nylig. Jeg kan sagtens justere spejlet på almindelig vis . Nogen der har en forklaring på dette og evt noget man kan gøre, for at få det til at virke igen?

vh

Lars
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder