Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mange fejl hva ka det skyldes.?
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mange fejl hva ka det skyldes.?

Mange fejl hva ka det skyldes.? 12 år, 3 måneder siden #3416

Hej jeg har købt mig en bmw 535d årg 2005. For 3 uger siden
Men den laver mange fejl
1 fjernbetjening virker ikk så skal låse den manuel..?
2 p-senoer bippede idag konstant efter jeg havde holde tæt på noget og bippede også hvis jeg slukkede bilen.?
Efter følgende ringede jeg til sælger han sagde jeg skulle pille den ene pol til batteri fra, og satte den på igen.,
Den holde også op med at bippe men lavede så en fejl på aktive styring, tændte bilen og slukkede den igen og så var fejlen der ikk mere?
Man ka se der har været forsøgt at rep,på de der ledninger i bagklap i højre side kan dette spille ind ?
Sælger sagde dette var normalt når man lige havde haft den ene pol af? Passer dette?
Han har lige haft den for at lave følgende
1 a-stolper var våde at vand, han siger det var pakning til soltag.?
2 utæt pakning ved manifold, han sagde det var en løs skrue?
3 alarm gik igang gentagende gange, når bilen blev låst? Det var en knap til motor hjelm?
HÃ¥ber nogle kan give mig lidt Info.
Mvh den fortvivlede bmw ejer,

Sv: Mange fejl hva ka det skyldes.? 12 år, 3 måneder siden #3417

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej fortvivlede BMW ejer og velkommen til.

Nu ved jeg ikke hvor fra i landet du kommer fra? men jeg ved at de fejl du har med bilen kræver at der kommer en original BMW tester på bilen.

De knækkede ledninger i bagklappen skal skiftes og mon ikke det skyldes at din fjernbetjening ikke virker.

Tror du skal få nogen andre øjne på bilen end sælgers Og øjne er nu ikke bare nok du skal også have en til at kikke på bilen som ved hvad han laver..

Det ville være for useriøst bare at skyde muligheder af med hensyn til hvad det skyldes, det er meget nemmere når man har bilen, og kan se på den. Det er ofte set at man har brugt en formue på at prøve sig frem.

Sur oplevelse, men det kan sagnes løses.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 3 måneder siden af kenn.

Sv: Mange fejl hva ka det skyldes.? 12 år, 3 måneder siden #3418

Jeg er fra Viborg kender du en her omkring der har org tester?

Sv: Mange fejl hva ka det skyldes.? 12 år, 3 måneder siden #3419

En skam du ligger så langt væk har kigget meget på dine svar og billeder til diverse emner og er sku lige imponeret

Sv: Mange fejl hva ka det skyldes.? 12 år, 3 måneder siden #3420

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Bmw 535d e61 skrev:
En skam du ligger så langt væk har kigget meget på dine svar og billeder til diverse emner og er sku lige imponeret

Tak for de pæne ord, men det er nu rimeligt nemt for jeg behandler andre som jeg selv ønsker at blive behandlet. Det er altid et godt udgangspunkt.

Jeg vil lige undersøge om ikke der er en derovre der kan sætte en tester på din bil. Men du skal have skiftet ledningsnettet i din bagklap, for der ligger en tikkende økonomisk bombe gemt. For det er nogle rigtige grimme moduller der kan brænde af når ledningerne kortslutter.

Når der så er sat en tester på bilen. kan vi se om han kan klare opgaven med ledningsnettet, eller må du en tur over på værkstedet. Så løser vi det bare der.

Surt du har disse småproblemer , men jeg ved det er en super fed bil du har for har en magen til selv.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Mange fejl hva ka det skyldes.? 12 år, 3 måneder siden #3421

Rigtig pænt af dig vil du evt kontant mig på min mobil hvis du finder sætte tester på? Og hivs han ikk ka fixe det så må jeg jo tage turen over til dig? Og evt vente på du laver det så jeg ikk skal kører to gange hvis du du vil have det . Hva koster det med bagklap ca?
Sidste redigering: 12 år, 3 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder