Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

E60 - Soltag
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: E60 - Soltag

E60 - Soltag 12 år, 9 måneder siden #2040

• StefanL
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej BMW entusiaster,

Jeg er tæt på at købe mig min første E60, men den har desværre ikke soltag. Er dette noget som er muligt at få eftermonteret uden at det vil koste en bondegård?

/stefan

Sv: E60 - Soltag 12 år, 9 måneder siden #2041

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej og velkommen til

Ja det er muligt at eftermontere et soltag ( vil dog ikke anbefale det )i en BMW E60 ( også ) , men det er ikke billigt , vil formode at det vil løbe op i omegnen af de 35-40.00.-kr hvis det skal laves ordentligt.

Hvis det er en option du vægter højt , vil jeg klart anbefale dig at finde en der har dette "Ab Werk" , dette da du nok ikke vil kunne holde en sådan investeringen hjemme ved gensalg , samt at det ved gensalg er et minus at det er eftermonteret i de flestes øjne ( heriblandt også i mine )

Mvh.
BenAnd

Sv: E60 - Soltag 12 år, 9 måneder siden #2042

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Som Ben and så rigtigt skriver er det nok en af de eneste options jeg personligt selv ALDRIG, ville få eftermonteret. Jeg har faktisk undersøgt det for en kunde der havde en BMW E61 og skulle man gøre dette ville det kræve at man skiftede taget i stolperne. Og som det lyder er det et meget stort indgreb i bilen. Prisen ville være omkring kr. 45 000 og så skulle man have et tag fra en donor BMW at sætte i.

Når jeg hører om dette projekt, med at få eftermonteret soltag, tænker jeg på dengang jeg fik gjort det i min gamle Simca 1307 GLS. Til det flotte GLS kunne man også tilføje et W for Water.

For selvom det var et meget dyrt soltag kom der vand ind, og vi taler her om et soltag der havde fået lavet tagrender nede under loftbeklædningen. Malet taget og i det hele taget lavet efter alle kunstens regler.

Som tidligere nævnt find du en BMW med det soltag fra BMW fabrikken.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: E60 - Soltag 12 år, 9 måneder siden #2044

• StefanL
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Puha - jeg kan godt se at det ikke bliver aktuelt at få det eftermonteret. De penge er vist bedre brugt lyd og CIC

Den forhandler jeg har kig på ligger i Schweiz, da jeg flytter der til om et par uger, men det kan være at jeg skal kigge på lidt tyske sider i stedet for. Det kan være at der måske er een som kan anbefale en side eller forhandler i tyskland? Jo længere sydpå jo bedre for mig

Evt send mig en PM.

Sv: E60 - Soltag 12 år, 9 måneder siden #2047

• jacobniell
StefanL skrev:
Puha - jeg kan godt se at det ikke bliver aktuelt at få det eftermonteret. De penge er vist bedre brugt lyd og CIC

Den forhandler jeg har kig på ligger i Schweiz, da jeg flytter der til om et par uger, men det kan være at jeg skal kigge på lidt tyske sider i stedet for. Det kan være at der måske er een som kan anbefale en side eller forhandler i tyskland? Jo længere sydpå jo bedre for mig

Evt send mig en PM.

Prøv at kigge på www. mobile. de

Der er der mange fine biler at finde ;0)
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder