Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW M5 Style 166 Alufælge
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW M5 Style 166 Alufælge

BMW M5 Style 166 Alufælge 13 år, 9 måneder siden #748

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg havde ellers tænkt mig at jeg skulle have mine (nye) originale BMW style monteret på bilen her til sommer men er nu kommet i tvivl, da jeg er blevet tudet ørene fulde med hvor flotte disse originale BMW M5 Style 166 er.

BMWM5Style166-1.jpg

BMWM5Style166-2.jpg

BMWM5Style166-3.jpg

Beslutter jeg mig for at sætte sådan et sæt på har jeg pludselig et sæt BMW M5 style 155-18 tommer til salg der har været hos fælgsmeden og er blevet tjekket og fjernet små hakker og påmonteret nye dæk, så de burde da være til at sælge da de er med helt nye dæk der ikke har kørt en meter og fælge der står uden nogen hakker eller mærker efter brug, da de kommer i klargøringen inden levereing.
Ak det er ikke nemt at være BMW ejer..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW M5 Style 166 Alufælge 13 år, 9 måneder siden #749

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Kan kun give dig ret. Style 166 passer perfekt til din bil.....det er bare en flot fælg.

Men M5 dele på en 535d.......hmmmmmmmm....som en jeg kender godt, siger."Hvorfor det M l... geil, så køb da en ægte M5"
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW M5 Style 166 Alufælge 13 år, 9 måneder siden #750

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Kenn, brugte fælge er der intet marked efter... Men som den gode ven jeg er skal jeg nok hjælpe dig af med de gamle.. Har du et billede? Jeg kan ikke lige se style 155 for mig!

Sv: BMW M5 Style 166 Alufælge 13 år, 9 måneder siden #753

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
@Per
Det er rigtigt at det er lidt forkert at sætte BMW M5 på en ikke BMW M5 men nu kender jeg en der ikke kan få nok og jeg er ret sikker på at hvis han spørger pænt må han godt få de ægte BMW M5 mærker der sidder på fælgende, Så er der i det mindste noget ægte BMW M5 på hans bil

Men det er jo det der gør at det er spændende at snakke og køre BMW for vi skal ikke være enige og det er jo hyggeligt at høre hvorfor andre har valgt det de har i deres BMW.

@ Morten
Jeg fik desværre skrevet style 155 men mente 135 og jeg har netop lave en annonce hvor jeg sætter dem til salg. Nu skriver du brugte fælge men her er tale om fælge der netop har fået monteret nye dæk og fjernet nogle små hakker og malet kanter, det er fælgsmeden i Ringsted der har lavet det så de er som nye og så er de selvfølgelig originale.

Nedenfor kan du se linket til den salgsannonce jeg omtaler. Og er det ikke muligt at få prisen for opretning og dækkene hjem bliver de bare stående. for som det kan ses på linket under salgs anonncen koster sættet kr. 26000 fra nye af.

(Fælge er solgt)
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 7 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.35 sekunder