Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

M-view på Head-up Display
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: M-view på Head-up Display

M-view på Head-up Display 11 år, 11 måneder siden #3738

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Ettersom jeg har kjøpt skinndashbord til bilen må jeg ettermontere Head-up Display. I den forbindelse ønsker jeg å få kodet M-view i displayet. Jeg har hørt at HUD må være produsert etter 09/2006 for at M-view skal fungere. Har noen av dere vært borti dette?

Sv: M-view på Head-up Display 11 år, 11 måneder siden #3740

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Hvornår HUD er produceret er ikke så vigtig , MEN bilen derimod må ikke være produceret før ca. 09/2005 , så med produktions dato derefter er det muligt at kode denne funktion , nemlig kun muligt i E6x med KGM modul.

Håber ovenstående besvare dit spørgsmål

Mvh.
BenAnd

Sv: M-view på Head-up Display 11 år, 11 måneder siden #3741

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Æh. Min er produsert 05/2004. Fillern også!

Takk for svar, BenAnd!
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af BenAnd.

Sv: M-view på Head-up Display 11 år, 11 måneder siden #3743

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu må jeg lige komme med mit besyv her man kan godt kode et M view på vores modeller som er før 2006 og der kom KGM modul i bilen. Når man aktivere det forsvinder det automatisk igen efter 15 til 20 sekunder.

Det gør det ikke på de modeller der har et KGM modul monteret, altså modellen nyere end vores. Nu når det er skrevet har jeg haft mulighed for at teste det på den E61 535D demobil jeg har haft på værkstedet. Jeg blev sku lidt skuffet eller også havde jeg bare sat mine forventninger for højt. Det er da en kedelig ting at sidde og glo på istedet for at se navigationen på forruden.

Nu er det en Diesel jeg har prøvet det på og der kommer så heller ikke ret mange omdrejninger i bøjlen på ruden. Men jeg laver det snart på en BMW 550 Benzin så der kunne jeg forestille mig det ville se sjovt ud. i 20 sekunder, men så må det også være det.

Glæd dig til at du får monteret Head up display i bilen for det er stærkt vanedanende.

Har du ikke Head Up display i din 7 serie ?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: M-view på Head-up Display 11 år, 11 måneder siden #3744

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Du har nok rett. Det er jo snakk om en dieselbil og det er vel strengt tatt ikke så spennende å se turterrene i et så snevert område. Det er nok like greit å slå det fra seg og heller nyte navigeringsmuligheter, blinklysfunksjoner osv. i HUD. Ja, det er HUD i 7´ern, men der er det vel bare "basic" funksjoner.

Sv: M-view på Head-up Display 11 år, 11 måneder siden #3746

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Beklager at jeg ikke skrev som Kenn ( det er forøvrigt 30 sek. ) , men da det kun er af begrænset varighed i modeller uden KGM modul fandt jeg at denne funktion nok er mindre interessant for folk med en E6x fra før nævnte dato.

Skal så også for god ordens skyld nævnes at bilen skal slukkes/startes igen for at virke igen kortvarigt.

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af BenAnd.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.55 sekunder