Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Kan ikke slette adresser i navigation
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Kan ikke slette adresser i navigation

Kan ikke slette adresser i navigation 12 år, 1 måned siden #3262

• jtrol
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Melder mig i skaren af ny bruger.

Har lige fået mig en E91 med CCC navigation pro. Jeg kan ikke slette tidligere ejers adresser i navigationen. Når jeg sletter dem, forsvinder de i første omgang, lige indtil jeg hiver "nøglen" ud. Næste gang jeg skal køre er alle de gamle adresser dukket op igen. det samme gælder for ratknapperne. Har prøvet at slette adresser enkeltvis, eller via Idrive hovedmenu, hvor man kan slette alle data fra adressebogen. Men med samme resultat, de er der igen næste gang.

Kan man på nogen måde lave en reset af systemet? Eller evt. noget sw. opdatering? Jeg har heldigvis ikke så langt til Mobilteknik

Har prøvet den med begge eject knapper og mute knappen. Men uden resultat. har også prøvet at hive strømmen nogle timer uden held.

Jørgen - E91 320DA 2006
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af jtrol. Begrundelse: Glemt årgang og type

Sv: Kan ikke slette adresser i navigation 12 år, 1 måned siden #3263

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jørgen og velkommen til.
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: jtrol

Sv: Kan ikke slette adresser i navigation 12 år, 1 måned siden #3267

• jtrol
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tak for svar.

Har ikke sædememory, men har prøvet det andet, og med begge nøgler uden det hjalp. Må vist hellere give dig et ring i morgen, så vi kan aftale en tid til doktoren
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder