Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ventilationsdyse-spørgsmål
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Ventilationsdyse-spørgsmål

Ventilationsdyse-spørgsmål 13 år, 4 måneder siden #1098

• phrede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn og andre,

Jeg har netop testet min 318d LCI med 5500 km gennem Europa.
Fantastisk køremaskine og 18,55 km/l med topfartstests og en masse bjergkørsel er da være temmeligt imponerende...

Nå, undervejs faldt et greb til ventilationsdysen til venstre for førepladsen pludselig af. Umiddelbart ville jeg gætte på at det ville kræve kræfter at knække den, men chaufføren på det tidspunkt insisterede på at han ikke lagde nogen som helst kræfter i...

Anyway, er der en nem/ billig løsning til at få det fixet?
Når Jan Nygaard skal have den til service til efteråret kan han lave det, men jeg gætter på at det er dyrt hos ham...

Se billeder:
foto.JPG

foto-1.JPG

foto-2.JPG

Bilen som blev testet:

IMG_1730.JPG

Sv: Ventilationsdyse-spørgsmål 13 år, 4 måneder siden #1099

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Bare rolig.. En ny koster 250-300,- og der er ikke mange ben i at skifte den..! Hvis du kommer forbi Kolding en dag har jeg en liggende som du godt må få!

Sv: Ventilationsdyse-spørgsmål 13 år, 4 måneder siden #1100

• phrede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Morten skrev:
Bare rolig.. En ny koster 250-300,- og der er ikke mange ben i at skifte den..! Hvis du kommer forbi Kolding en dag har jeg en liggende som du godt må få!

Dét er godt nok gode nyheder!
Hvis jeg selv får købt en, kan jeg mon så selv montere den?

Det er meget, MEGET pænt af dig, men jeg bor i København og kommer desværre ikke så tit til Jylland!

Sv: Ventilationsdyse-spørgsmål 13 år, 4 måneder siden #1102

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Dette er sket da man på et tidspunkt har haft afmonteret ventilationsdysen eller rettere rammen den sidder i så det er ikke personens skyld som betjener den der er skyld i dette her sker. For sidder den rigtigt kan det ikke lade sig gøre. Men heldigvis er den til at montere og samle rigtigt igen.

@Morten
Det er god forum ånd og tilbyde hjælp som du gør her.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: Ventilationsdyse-spørgsmål 13 år, 4 måneder siden #1103

• phrede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn,

Det lyder meget sandsynligt for forhandleren jeg købte bilen af afmonterede noget forfærdig grimt handsfree til telefoner inden jeg overtog bilen. Denne reparation bør da være dækket af garantien, ikke?

Men drejer det sig om en forholdsvis lille udgift, ville du så kunne fixe det i samme ombæring som vi fixer kørelyset, som vi har talt om pr mail? Hvad skal jeg i givet fald give dig for det?

Mvh
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder